Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017







   ΩΤΑΚΟΥΣΤΗΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ




Είμαι ο υπηρέτης σου στη σκοτεινή γωνιά
σαν το κερί καίγομαι με τέτοια πλούσια λύπη.
Είμαι το χρώμα, που κρατάς, μάτι, η νέα ζωή,
σε στεριά, σε θάλασσα, σε πονηρούς καιρούς.
Είμαι η κυλιόμενη σκάλα, με τα νέα δρώμενα,
με τα φίδια, που με κεντρίζουν κι ακολουθούν.
Είμαι ο μαγνήτης, με τόσα μοχθηρά, με τυφλά
υπονοούμενα και της κάθε άκαρδης συλλαβής.
Είμαι το ρήμα, στην έξαψη μέσα στο καλντερίμι
κι όταν επιστρέφω, απ’ τα δώματα της χαράς.
Είμαι η πληγή του πατέρα, ακόμα δε χάνομαι,
με τόσους μυημένους, με ήχους του αίματος.

Τεθλιμμένος και πότε άρχοντας.

Είμαι η θέληση των φωνών με το ίδιο μύρωμα
στα ζήτω και στα χαίρε, με το ιδιαίτερο πέρας
στη χρυσή κλωστή που πλέκεις μαύρη αράχνη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου