Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

ΝΕΑ ΙΘΑΚΗ(συνέχεια)
-23-

Ανοιχτή πόρτα δος μου
ροή στο μέσα υλικό
που συνταιριάζεις
που γίνεσαι ο πηλός
Ανοιχτή πόρτα δος μου
μυστικά που σκορπίζεις
ανάμεσα στη φήμη
που δεν ολοκληρώνεις
Οι ώρες των ονείρων
οι ώρες των πανικών
κι όταν μαζί τέμνονται
Ανοιχτή πόρτα δος μου
απ’ το ασυλλόγιστο γάλα
απ’ την τέλεια ανατολή
απ’ το θηρίο που βρυχάται
μες στο κενό της σαγήνης
της βίας και της δουλειάς
Στο απόγειο της ρίζας
ανοιχτή πόρτα δος μου
με το λυγμό της τέχνης
Δος μου με το αίμα
δος μου με την έπαρση
με τη νέα φωτιά
με την εξόρυξη υλικών
άλλων χαμένων
ιδανικών κύκλων
Πένθη και πιστά φτερά
Ανοιχτή πόρτα δος μου
τα μωρά που φεύγουν
στον πλούτο των παλμών
Γήϊνα υγρά στρώματα
και κάθε αδάμαστου
τα μάτια και τα ταξίδια
Κάθε φορά πληγωμένα
Υπάρχουν σώματα
υπάρχουν στασίδια
κι ο σάπιος καιρός
Πατρίδα εκ θεμελίων
διψάς και πονάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου