Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017




ΠΑΡΑΦΟΡΗ ΤΩΝ ΗΔΟΝΙΣΜΩΝ



Με γνωρίζεις είμαι δικός σου
είμαι τόσο κοντά
στη σκέψη σου σαν αδελφός

Με γνωρίζεις πικρός ασπασμός
Πόσο φταίμε
άλλοτε έχουμε την ευκαρπία
άλλοτε παίρνουμε εύσημα νίκης

Με γνωρίζεις είμαι δικός σου
τόσο κοντά να με ορίζεις
νέα πατρίδα με τα πολύτιμα
με τη σφραγίδα που προσθέτεις
και σε σχήματα δύσκολα
σε πράγματα τολμηρά
με τα κομμάτια των πόθων
με τα κομμάτια των ιλίγγων
μυστικών δείπνων του κόσμου

Με γνωρίζεις είμαι δικός σου
όνειρο με κρατάς η γέφυρα
στα πάθη αλλοτινής σκιάς
με όλη την ανθηρότητα
με φτερά που δεν κόβονται
που με θωπεύουν πάντα
που παντού στροβιλίζονται

Με γνωρίζεις Θεϊκή Ρωμιά
με κρατάς μέσα στο δάσος
κοντά στα μεγάλα θεριά

Με γνωρίζεις είμαι δικός σου
με όλους τους ρόζους που βγάζω
με λάθη στη μέθη των λογισμών
σα χάρτης στην ουράνια πορφύρα
μπροστά στη θύρα
στην υπάκουη παρθένα φύση

Έχω σώμα και πρόσωπο

Κρύβεις φως με ηδονικούς ήχους
πάνω στη μεγάλη σκακιέρα
μέσα σε μια χάρη για την ισότητα
όπου κι ο λαός ψάχνεις
μια αυταπάτη για τα λύτρα.

Κι ο γύπας όταν φανείς
σε μεγάλες ανοιχτές αγκαλιές
και σε μεγάλα ανοιχτά γήπεδα

Θεϊκή Ρωμιά
διχάζεσαι
αλλά δε λησμονείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου