Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017






                         ΜΗΔΕΙΑ




Επιπλέεις του μύθου
είσαι σταγόνας κόσμημα
Δεν έχεις μόνο σημάδια
έχεις και ψυχή
μαζί με το αίμα να σε λευτερώσουν

Επιπλέεις του μύρου
με την πληρότητα της ευωδίας του χρόνου
του ονείρου κρατάς
των τύψεων την αρχή
της νομής του κλήρου
Ένα ζύγισμα ερώτων του ανθρώπου
ένα μέλημα του ποιητή και του δαίμονα
της μεγάλης δόξας τη θέλησή σου αυτή

Ερωτική σταγόνα θα σε βρίσκουν
θα σε δικάζουν
πηγές του αόρατου σιντριβανιού
πληγές που θα μένουν σαν άγια
σα νωπά προσκυνήματα
μαζί με φαύλους και νοσταλγούς
με κυρωμένους της μέθεξης

Πάλι αρχή κυλάς στο νιογέννητο φως

Τι σε κάνει και γδύνεσαι μοίρα ψυχή;
Ποιος ορφανός φθόγγος;
Η μισή μου ζωή;
Η άλλη γλώσσα που δεν έχω;
  
Νοιάζομαι κι εγώ στην αφετηρία
για το χρυσό δακτυλίδι της μόνης χαράς
για τη διαδοχή της ματαιότητας στο θρήνο
για τη σπορά της μεγάλης ακολουθίας
ως το λαβύρινθο με τη σφοδρή συγκίνηση
πως πάλι θα σε δω
όπως ένα άστρο που δαμάζει ο Μινώταυρος

Νοιάζομαι κι εγώ για την ερωτική καμπύλη
για τον Ιάσονα που φυλάει ρόδα γδαρμένα
σ’ έναν ίλιγγο της εικόνας που βγαίνει
που ρέει και αδιάκοπα φυλλορροεί
πάνω στων καλών και φοβερών την ιερότητα

Δε βρίσκω άλλο φως
ημέρα και νύχτα ποτέ ο θρύλος σου δε δύει

Επιπλέεις του μύρου

Το σώμα σου είναι ορατό πάνω στη χάρη

Κι εγώ
πώς μπορώ να σε αγκαλιάζω;
Κι εσύ
πώς μπορείς εσύ και η σκιά σου;

Αιώνια βαμμένοι με το αίμα

Πιστοί στα χάδια
πιστοί στο μαχαίρι.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου